ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
- ΞΕΚΑΠΝΙΣΜΑ
- Διαβάστηκε 14489 φορές
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Λόγω των άσχημων συνθηκών οδήγησης (μποτιλιάρισμα, μικρές αποστάσεις μετακίνησης κτλ) και της μέτριας έως και κακής ποιότητας των καυσίμων που χρησιμοποιούμε στα οχήματά μας, η καύση του μείγματος στο εσωτερικό των κινητήρων αφήνει κατάλοιπα, τα οποία με την πάροδο του χρόνου προσκολλούνται στις μεταλλικές επιφάνειες.
To αποτέλεσμα μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χρήσης, είναι να δημιουργούνται ιζήματα άνθρακα και ο κινητήρας να "καρβουνιάζει".
Με την πάροδο του χρόνου επικάθονται κατάλοιπα σε όλα τα μέρη του κινητήρα, στις βαλβίδες και στα μπουζί, στα μπεκ, στα έμβολα, στο θάλαμο καύσης και στο τούρμπο δημιουργώντας ένα στρώμα κάπνας και καρβουνίλας (carbon). Εισέρχονται στον καταλύτη, στην EGR βαλβίδα και στο DPF (για πετρελαιοκινητήρες), εμποδίζοντας την ελεύθερη ροή των καυσαερίων και βουλώνοντάς τα σταδιακά.
Οι επικαθίσεις κάπνας και καρβουνίλας μπλοκάρουν την σωστή αναπνοή, μειώνουν την απόδοση και καταστρέφουν ζωτικά εξαρτήματα του κινητήρα.
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΑΘΙΣΕΩΝ ΑΝΘΡΑΚΑ
- Μείωση Απόδοσης & Ισχύος
- Αύξηση Κατανάλωσης Καυσίμων
- Υστέρηση Απόκρισης
- Ασταθές Ρελαντί
- Αυξημένη Στάθμη Θορύβου
- Αυξημένη Κατανάλωση Λιπαντικού (λαδιών)
- Περισσότερα Καυσαέρια
- Μείωση Διάρκειας Ζωής του Κινητήρα
Ο σχηματισμός των ιζημάτων άνθρακα και το καρβούνιασμα του κινητήρα είναι αναπόφευκτα.
Ο προληπτικός CarbonOff καθαρισμός της καρβουνίλας (ξεκαρβούνιασμα) συντελεί στην μακροζωία του κινητήρα, στην αποφυγή δαπανηρών επισκευών, στην αποκατάσταση της απόδοσης, στην οικονομία καυσίμων και στην πιο σωστή και πολιτισμένη λειτουργία του.
Η διαδικασία του καθαρισμού είναι πανεύκολη και συνίσταται να γίνεται κάθε 12 έως 20 χιλ. χιλιόμετρα ή μία φορά το χρόνο