Η ΜΕΘΟΔΟΣ CarbonOff
- ΞΕΚΑΠΝΙΣΜΑ
- Διαβάστηκε 50426 φορές
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Καθαρός Κινητήρας συνεπάγεται Οικονομικός και Ισχυρός Κινητήρας
Λόγω των άσχημων καθημερινών συνθηκών οδήγησης (μποτιλιάρισμα, μικρές αποστάσεις μετακίνησης κτλ), της σύγχρονης τεχνολογίας των κινητήρων με τις ανακυκλώσεις αναθυμιάσεων λαδιού και καυσαερίων, των καταλυτών, των φίλτρων μικροσωματιδίων και της μέτριας ποιότητας των καυσίμων που χρησιμοποιούμε στα οχήματά μας, δημιουργούνται επικαθίσεις στο εσωτερικό των κινητήρων, με αποτέλεσμα μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα να παρατηρείται πτώση της απόδοσης και αύξηση της κατανάλωσης καυσίμων.
Η "CarbonOff" σχεδίασε και παρουσίασε στην Ελλάδα την μέθοδο καθαρισμού κινητήρων από επικαθίσεις ιζημάτων άνθρακα, HHO Engine Carbon Cleaning System, η οποία επιτυγχάνεται εύκολα, μέσα σε είκοσι έως σαράντα λεπτά της ώρας, με ελάχιστο κόστος, χωρίς λύσιμο του κινητήρα και χωρίς χημικά, με την χρήση ειδικών μηχανημάτων υψηλής τεχνολογίας.
Μία σύντομη περιγραφή
Ο καθαρισμός του άνθρακα ή ξεκαρβούνιασμα των κινητήρων επιτυγχάνεται με την χρήση υψηλής τεχνολογίας γεννητριών Υδρογόνου, οι οποίες παράγουν Υδρογόνο και Οξυγόνο (HHO - οξυυδρογόνο) από καθαρό νερό με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης, διοχετεύοντας τα παράγωγα αέρια στην εισαγωγή του κινητήρα για όσην ώρα διαρκεί ο καθαρισμός.
Για την παραγωγή του Υδρογόνου χρησιμοποιείται μόνο καθαρό ΝΕΡΟ και κανένα άλλο υγρό, πρόσθετο ή χημική ουσία.
Όλη η διαδικασία ελέγχεται ηλεκτρονικά από υπολογιστή και ειδικούς ασύρματους αισθητήρες που συνδέονται στο όχημα.
Υπάρχουν διαφορετικής ισχύος γεννήτριες, με διαφορετική παροχή Υδρογόνου l/h, ανάλογα του κυβισμού του κινητήρα που θέλουμε να καθαρίσουμε.
Στην CarbonOff είμαστε από τις λίγες εταιρίες παγκοσμίως που διαθέτουν υψηλής ισχύος γεννήτριες Υδρογόνου ικανές να καθαρίσουν τον άνθρακα και την καρβουνίλα σε κινητήρες αυτοκινήτων όλων των τύπων και χωρητικότητας, όπως και σε κινητήρες βαρέων οχημάτων και σκαφών έως και 30.000 cc.
Σε όλα μηχανήματα που βρίσκονται εγκατεστημένα στο Πανελλαδικό μας δίκτυο γίνεται τακτική συντήρηση σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας του συστήματος διασφάλισης ποιότητας που έχουμε υιοθετήσει και παράλληλα ελέγχονται με τηλεμετρία καθ όλη τη διάρκεια λειτουργίας τους για τη διασφάλιση της σταθερότητας στην λειτουργία και στην απόδοσή τους.
Λίγο πιο Αναλυτικά
Η γεννήτρια Υδρογόνου χρησιμοποιεί μόνο καθαρό νερό και ηλεκτρισμό. Διασπάει το νερό με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης, μετατρέποντας το σε μείγμα αερίων Υδρογόνο και Οξυγόνο (ΗΗΟ).
H2O -> O+ + H+
Το παραγόμενο μείγμα αερίου (Υδρογόνο + Οξυγόνο, το οποίο λέγεται και οξυυδρογόνο) διοχετεύεται στον κινητήρα του οχήματος μέσα από την εισαγωγή του αέρα, αναρροφώντας το καθώς δουλεύει στο ρελαντί.
Η2 (>2300οC) -> 2Η*
Το οξυγόνο υγραίνει και μαλακώνει όλες τις συσσωρευμένες ανθρακούχες επικαθίσεις.
Τα ιόντα Υδρογόνου διεισδύουν στα μόρια του άνθρακα και ενώνονται μαζί του δημιουργώντας ενώσεις Υδρογονανθράκων.
C + H+ -> CxHy
Στη συνέχεια, λόγω της λειτουργίας του κινητήρα, της καύσης που γίνεται στο εσωτερικό του καθώς και της θερμοκρασίας που αναπτύσεται στα μέρη πριν και μετά του θαλάμου καύσης του κινητήρα, οι παραγόμενοι υδρογονάνθρακες και το λοιπό Υδρογόνο που έχει εισέλθει στον κινητήρα καίγονται και τα παράγωγα καυσαέρια της καύσης αυτής είναι υδρατμός και διοξείδιο του άνθρακα, τα οποία αποβάλλονται στο περιβάλλον από την εξάτμιση.
CxHy + O2 -> CO2 + H2O
Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η καύση (στην ουσία ο καθαρισμός) των ιζημάτων άνθρακα (καρβούνιασμα) σε όλο το εσωτερικό του κινητήρα και του καταλύτη, σε ποσοστό 85 - 100 %.
Όλη η διαδικασία ελέγχεται ηλεκτρονικά από το λογισμικό της συσκευής, με ειδικούς αισθητήρες που συνδέονται στο όχημα.