ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ
- Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Διαβάστηκε 10024 φορές
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
CARBON ΣΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ
Τα τελευταία χρόνια λόγω των αναγκών της αγοράς για χαμηλή κατανάλωση, χαμηλούς ρύπους και αυξημένη ιπποδύναμη, δημιουργήθηκε ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού.
Μαζί με την τεχνολογία αυτή δημιουργήθηκαν και προβλήματα που δεν είχαμε ξανασυναντήσει.
Η ουσιαστική διαφορά στον άμεσο ψεκασμό βενζίνης είναι ότι τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη απευθείας μέσα στον κύλινδρο και όχι στην πολλαπλή εισαγωγής.
Έτσι λοιπόν, στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το καύσιμο δεν διέρχεται από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής με κατεύθυνση προς τον κύλινδρο.
Οι αναθυμιάσεις που διέρχονται προσκολλώνται στο καλάμι και στην βάση των βαλβίδων και εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών σκληραίνουν σχηματίζοντας καρβουνίλα - άνθρακα (carbon).
Οι επικαθίσεις καρβουνίλας στις βαλβίδες και στους αυλούς εισαγωγής, εμποδίζουν τη σωστή ροή του εισερχόμενου αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης και ο κινητήρας αρχίζει να χάνει σε απόδοση, ανεβάζοντας δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.
Το πρόβλημα έχει παρατηρηθεί και γίνεται έντονο όταν ο κινητήρας φτάσει τα 40 - 50 χιλ χιλιόμετρα.
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ
- Υστέρηση απόκρισης κατά την επιτάχυνση.
- Αισθητή μείωση της απόδοσης του κινητήρα.
- Αρρυθμίες του κινητήρα στο ρελαντί.
- Αυξημένη κατανάλωση βενζίνης.
- Εμφάνιση της λυχνίας του κινητήρα (check engine).
Η ΛΥΣΗ
Η λύση έρχεται με την εφαρμογή της καινοτόμου τεχνικής μας, η οποία παρέχεται από την CarbonOff και καταφέρνει να αποβάλει το καβούρνιασμα και να ξαναδώσει στον κινητήρα τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία που είχε όταν ήταν καινούργιος.
Με την μέθοδο μας, μόνο σε 20 – 40 λεπτά της ώρας, επιτυγχάνεται ο καθαρισμός όχι μόνο των βαλβίδων, αλλά και των λοιπών μηχανικών μερών του κινητήρα, χωρίς λύσιμο και χωρίς χρήση επικίνδυνων χημικών.